Blogul Jurnalistei cu vertebra sanatoasa

Despre mine

Sunt de profesie jurnalist si am hotarat sa realizez acest blog pentru a protesta impotriva celor ce pretind ca sunt jurnalisti, dar prin ceea ce fac dovedesc contrariul. La ora actuala, cei ce isi desfasoara activitatea in domeniul mass-media au cu totul alte studii. Din aceasta cauza, rezultatul muncii lor este mediocru. Totusi, acesti oameni au functii de decizie in cadrul redactiilor, marginalizandu-i pe cei care intr-adevar au studii in domeniul jurnalismului. O situatie trista si frustranta care pare ca nu poate fi remediata. Sper, insa, ca acest blog sa mai diminueze sentimentele mentionate anterior.

48 Comentarii

48 raspunsuri Până acum ↓

  • Mirela // august 5, 2007 la 9:16 pm | Răspunde

    Excelent blog. Felicitari!

  • jurnalista // august 5, 2007 la 9:27 pm | Răspunde

    Multumesc :)

  • Campanie de blog // august 10, 2007 la 3:02 pm | Răspunde

    Bravo! Vad ca ai ales la link si doua ziare interesante. Tu unde lucrezi? Te vad cam secretoasa. :) Oricum…fir intins la prins subiecte.

  • jurnalista // august 10, 2007 la 7:49 pm | Răspunde

    Multumesc. Da, imi plac ziarele. Evenimentul insa a inceput sa schioapete de la un timp. Da, sunt secretoasa ;)

  • Adi® // septembrie 7, 2007 la 12:13 am | Răspunde

    mm.. ma incadrez in categoria celor care au red-sef cu alte studii decat jurnalism, dar departe de mine sa ma plang de profesionalismul respectivului. Desi sunt doar angajat si ar trebui sa ma plang de sef (ca deh!) raman la parerea ca generalizarile sunt daunatoare (inclusiv asta, vorba ‘ceea).
    In schimb iti pot prezenta 100 de colegi care au terminat jurnalism si nu au nici o treaba cu meseria. Deci…

    Raspuns: Daca mai citeai niste posturi observai ca am pus si eu problema asta. Nu ma intereseaza cei care au terminat jurnalismul si nu au trecut pe la facultate atat din punct de vedere fizic cat si spiritual. Dar, la felul cum arata presa azi si ce se scrie, pot generaliza fara probleme.

  • CataXavier // septembrie 16, 2007 la 2:09 pm | Răspunde

    bravo! am vrut sa-ti comentez si unul dintre posturi, insa nu m-am hotarat care:P
    un blog extrem de interesant, o sa trec mai des pe la tine..:D

    Esti bine venit :)

  • un cetatean // octombrie 14, 2007 la 9:46 pm | Răspunde

    mama draga te-ai gasit tu desteapta sa dai replici celor care nu au studii in domeniu si fac ziaristica.
    Nu da replici ca poate pe cineva o sa doara si stii ca drumul nu totdeauna e neted mai are si gropi uneori si s-ar putea sa calci cu piciorul si sa nu-ti fie prea bine. Nutrai din critici ci sesizeaza frumosul chiar si inraul pe care il pretinzi tu ca este
    Raspuns: Nu sunt una care sa joc dupa cum mi se canta si nici nu consider ca trebuie toti sa aprobam prostia. Cat despre greseli, da nu sunt perfecta insa sunt mult mai realista si chiar apta sa judec, din punct de vedere profesional, pe oricine din breasla. Daca o sa doara atunci cel care are putina “glagorie” isi va perfectiona stilul. Prostul care este limitat nu va face nimic altceva decat sa tipe si sa se razbune pretinzand ca este perfect. Chestia cu frumosul in raul care pretind eu ca este suna a Nichita Stanescu sau a celui care… este. Niciunul nu ma reprezinta.
    O zi buna va doresc.

  • prodan // octombrie 19, 2007 la 9:24 pm | Răspunde

    foarte slab şi preţios în sensul rău.
    scrii că eşti jurnalistă, dar nu scrii câtă experienţă ai. e un domeniu vocaţional şi aici contează mai mult anii de profesie decât de studii.
    eu zic, aşa în diagonală, că nu prea le ai cu redacţiile.
    şi zic că nu mă înşel. poate, eventual, vei fi fiind ceva cadru didactic la vreo şcoală de jurnalism. am dreptate?
    Defineste “experienta”. Daca experienta de care vorbesti da valoarea presei de azi, atunci ai dreptate eu nu am experienta. Ma inclin in fata celor ce le au cu redactiile. Numai bine.

  • tonysss // octombrie 20, 2007 la 7:13 pm | Răspunde

    Hmmm cunoastem tarani care pot canta mai bine decat artisti cu experienta, cunoastem oameni care au cunostinte juridice fara a termina o facultate, filozofia practica (sau filozofia realitatii) poate fi facuta mult mai bine de persoane care nu au cunostinte in domeniu etc. Ce e asa de complicat? O singura persoana mai multe cariere! Intr-un razboi cel mai tare sa te feresti de voluntari, dar pe timp de pace? De jurnalisti? :)
    Si de ce ma rog sa conteze experienta? Ce baliverne sunt si astea? Adica uite cazul meu, si acum port legitimatia in care sunt redactor sef la Actualitati Moldova si tot sunt 5 ani de cand port legitimatia (cu toate ca revista nu mai exista de ceva timp) Asta ce inseamna ca am fost nu stiu cat timp jurnalist apoi m-am pierdut in spatiu? Deci am experienta de pfaiiii nu stiu cati ani, ete ce sa spun … sa vedem Gandesc, deci exist! Prin analogie si scaunul pe care stau exista dar nu gandeste. Asa cum spuneam, intr-un razboi …. sa te feresti … de voluntari, eu sunt voluntar si pe timp de pace :) )
    Tonysssss…….. hubbyyyyy…:)

  • prodan // octombrie 21, 2007 la 12:21 am | Răspunde

    ei, perfect! “defineste experienta”!. pardon, am omis. ma refeream la numarul de clatite facute de tine intr-o perioada de timp definita. in acest caz, daca ai facut cinci lipii in doua saptamani, se cheama ca ai experienta de 2.5 clatite pe saptamana.
    “defineste experienta”? dar tu oare ce crezi ca am vrut sa zic cu asta??si daca n-ai experienta in presa si nu cunosti deci mecanismul dupa care lucreaza o redactie, fa bine si nu mai tot da lectii ca pari foarte artificiala si pretioasa.
    Cunosc mecanismul dupa care lucreaza o redactie. Si aici depinde de redactie. Eu ma refer la experienta acumulata lucrand intr-o redactie de genul “evenimentul zilei” si la experienta acumulata intr-o redactie a unui ziar de doi bani. Este o diferenta imensa intre aceste doua cazuri. In posturile mele am facut referire la redactiile publicatiilor locale…si nu numai, la modul in care se defineste o stire etc. Nu mai repet ca am obosit. Te rog spune-mi tu despre mecanismul ala al unei redactii daca ma consideri atat de artificiala si pretioasa. Te asigur ca nu este asa dar nici nu urmaresc sa-ti schimb parerea daca asta crezi. Nu scriu e-mail unor oameni pe care nu-i cunosc si am o constiinta curata si impacata. Nu inteleg ce relevanta ar avea daca tu ai cunoaste experienta mea. Chiar nu inteleg…esti un for in materie?? Revin cu precizarea ca eu nu pun in discutie aici talentele, nu vorbesc despre oameni care fac o presa de calitate desi au alte studii. Vorbesc despre presa mediocra, despre oameni care scriu execrabil, conduc execrabil si scot pe piata un ziar de dragul de a scrie ceva. Insa tot demersul publicistic este numai o insiruire de cuvinte “ca sa fie si sa punem de un ziar”. Nu conteaza ca nu se cumpara sau ca articolele sunt nule. In schimb epateaza, pozeaza in “cei mai tari, cei mai buni”. Gata, sper ca acum ai inteles.

  • prodan // octombrie 21, 2007 la 11:17 pm | Răspunde

    da, am inteles. lasa-te discret de sportul asta ca nu-i de tine.
    deja ai picat in ridicol cu replica asta. Maine imi vei vorbi de cat de importante sunt telenovelele pentru pensionare, emisiunile de “stiri” de la ora 17.00…si deja imi dau lacrimile. Nu ti se pare ca as fi totusi proasta sa urmez “sfatul de expert” al unui tip care imi scrie pe blog si pe care nu l-am cunoscut niciodata si nici nu i-am citit vreun articol?? Cred ca glumesti. Lasa-te discret de sportul acesta…si iti mai spun ca mai sunt ca mine o gramada. Vezi ca au venit persoane care mi-au oferit linkuri spre bloguri unde alti jurnalisti isi exprima aceleasi opinii. Oare le vei spune la toti sa se lase discret de meserie pentru ca nu e de ei? Te plang…colega…te plang…si ma gandesc la cineva care imi vorbea de schimbarea mentalitatii…ei as, de la Caragiale incoa’ nimic nu s-a schimbat!

  • tonysss // octombrie 22, 2007 la 3:38 pm | Răspunde

    Alo sefa, da chiar bagi pe toata lumea in seama? Pentru ce? Daca vine un tanc si face panarama aici il iei la suturi? Dar chiar asa? Mai bine ii tai o mana un picior! :)
    il sinucid ;)

  • tonysss // octombrie 25, 2007 la 10:56 pm | Răspunde

    Azi nimic nimic? Macar o ureche .. nah.. ceva la masa . Bre da chiar nimic?
    Hubby ai rabdare si tu putin te rog ca mai are omul zile de “iad”. Astazi pare a fi una…

  • soferul // ianuarie 29, 2008 la 11:41 am | Răspunde

    si ne asumam si noi o identitate, ceva?
    Problema identitatii mele a mai fost abordata si cred ca m-am exprimat cat se poate de clar in aceasta privinta. Nu stiu daca ar conta. Cred ca mai mult conteaza ideile.

  • Laura Baban // martie 16, 2008 la 3:50 pm | Răspunde

    Nu crezi ca a te autonumi “jurnalista vertebrata”, cam dai cu valoarea ta in balti? Cred ca putina modestie nu iti strica. Facultatile de Jurnalism sunt relativ recent infiintate. Uita-te numai cati profesori de la Jurnalism au diploma in Jurnalism? Si totusi, multi dintre ei sunt niste jurnalisti de exceptie, sau au un nas foarte bun de a forma si a indruma jurnalisti. Eu insami sunt studenta la Departamentul de Jurnalism, in Iasi si fac voluntariat la Opinia. Am mentionat doar ca sa stii ca sunt din domeniu si stiu ce vorbesc. Nu am nimic cu tine, doar ca as vrea sa iti recomand un stil mai aerisit si mai obiectiv. Arta inseamna sugestie.
    Raspuns: Nu dau cu valoarea mea in nicio balta pentru simplu motiv ca stiu ce inseamna obiectivitate si stiu ca vertebra mea nu va scrie niciodata la comanda si nici dupa dictare. Modestie? Ma cunosti ca sa imi cuantifici modestia? Iti urez success insa cred ca te inseli asupra profesorilor si asupra multor aspecte. Defineste “jurnalist de exceptie”, pentru ca eu nu prea vad pe aici pe la noi. Sunt doar cateva rare exemple, unul dintre ele fiind Alina Mungiu Pippidi care de altfel este blamata desigur de desteptii tip Cristoiu, Rosca Stanescu, CTP si multi alti nostalgici. Ce inseamna pentru tine obiectiv? Sa cochetez cu majoritatea inteligentei prese romane? Sa zic ceva de genul “asta e politica redactiei si daca vrei mii de euro, casa in Baneasa, excursii in Tenerife etc trebuie sa mananci rahatul patronului?”. Te astept cu detalii…

  • Laura Baban // martie 16, 2008 la 3:58 pm | Răspunde

    Tot respectul pentru prodan. Jurnalismul are nevoie de umorul lui :) Bravo, “colega”!
    Raspuns. Aaaa trebuia sa imi inchipui…Vocatia, experienta bla bla…si imi vorbesti mie de modestie…

  • Laura Baban // martie 17, 2008 la 1:38 am | Răspunde

    Nu, nu te cunosc, dar din ce am citit, modestia nu e calitatea ta forte. Cum s-a mai zis mai sus, multi jurnalisti au diploma in domeniu si-s cam varza. Degeaba te bati cu corectitudinea peste obraji, saturand expresia, ce-a devenit, de altfel, deja cliseu, “jurnalist cu coloana vertebrala”. Tocmai un jurnalist cu o asemenea virtute n-ar afirma asta despre el, intelegi? Si asta e numai un punct de plecare. Vad si eu ce mocirla e presa, dar asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam sau sa facem pe desteptii pe un blog. Nu cred ca asta e rezolvarea. Fii tu corecta, si cu coloana vertebrala, scrie tu bine (la ziarul unde lucrezi, nu sub anonimatul unui blog), obiectiv, fara sa te lasi influentata de niciun aspect, nicio simpatie, si atunci da, ai facut ceva pentru presa. Dar cu atitudinea ta acida si “semizeica” nu rezolvi absolut nimic. Plus ca, ai si un limbaj de lemn, fara nicio culoare.

    P.S.: Nu vad, in postul de sus, in care am apreciat umorul lui prodan, unde am dat dovada de lipsa de modestie. Cred ca iti scapa notiunea.
    Raspuns: Domnisoara sau doamna…daca ai o problema cu modestia mea atunci ocoleste-ma. Cred ca asta i-am spus-o si lui Prodan. Sunt destul de matura si nu imi plac atitudinile gen “cearta intre copii de gradinita”. Prin urmare nu voi riposta. Exista un frumos proverb care spune asa: “daca nu suporti nisipul, ocoleste plaja”. Mergand pe acelasi rationament spun si eu ” daca nu iti place ceea ce scriu, te rog chiar sa imi ocolesti casuta virtuala”. Este extrem de simplu. Cat despre atitudinea afisata aici nu iti pot spune decat ca dovedeste ca vei fi mai mult decat bine venita in trusturile de presa gen Voiculescu sau Vantu. Iti urez succes in cariera dumitale de jurnalist de exceptie. Cat despre simpatiile din presa noastra, acestea sunt rezultatul euroilor varsati in conturi. Nimic altceva. Nu imi poti spune ca Ciutacu il iubeste pe Voiculescu de nu mai poate…te rog…
    O singura sugestie, pentru binele limbajului dumitale colorat, te rog nu mai folosi notiuni pe care nu le cunosti.

  • carolica // martie 17, 2008 la 2:36 am | Răspunde

    sm citit cteva randuri postate de tine pe blog si nu inteleg de ce nu spui nimic despre tine. nu stiu de ce dar dupa felul in care te exprimi, daca nu ma insel candva mi-ai fost redactor sef la un ziar local, mediocru. Nici numele meu scris pentru a posta un mesaj pe blogul tau nu e numele meu adevarat insa mai e o coincidenta…. sa zicem….. de ce Cristina Iancu? Oare ea e o jrnalista cu vertebra? Mai degraba cred ca a uitat de unde a plecat si pe unde a tarat nasul! P.S salut-o din partea mea
    Raspuns: te inseli. Cat despre Cristina Iancu, citesc blogul sau si am pus un link. Asta nu inseamna ca impartasesc opiniile Cristinei Iancu intru totul. Cat despre mediocritatea pe care mi-o atribui, nu imi ramane decat sa iti multumesc si sa iti spun ca blogul meu nu este un teritoriu pe care se poate purta un razboi intre doua persoane care nu se suporta, in speta “carolica si cristina”. Acum, daca tu crezi ca ti-am fost redactor sef la un ziar local, caracterizandu-ma prin mediocritate, ce poate spune asta despre tine care, cica, mi-ai fi fost subaltern? Ca esti submediocru?

  • tonysss // martie 18, 2008 la 9:04 am | Răspunde

    Jurnalista anonima pana la moarte si inapoi :) Colegii tot incearca. :)

  • Laura Baban // martie 18, 2008 la 11:56 am | Răspunde

    Un adevarat jurnalist isi asuma cele spuse. Nu arunca cu noroi si apoi se ascunde sub un pseudonim. Ce facultate ai spus ca ai facut? Unde te-au invatat asta? Pe langa modestie, mai e ceva ce iti lipseste, draga jurnalista anonima, diplomatia! Si putin bun simt…
    Poate o sa imi fac timp sa iti raspund, nu stiu inca, ma mai gandesc. Pentru moment insa iti spun numai ca imi place diplomatia ta si bunul simt din postul anterior si habar nu am de ce te tot chinui sa imi afli identitatea. Sincer, cred ca nu ai inteles ce am spus si de acea repet. Daca nu iti place ceea ce scriu, daca ai probleme cu studiile mele, cu modul meu de a scrie, te rog ocoleste acest blog. Este asa de simplu! Te asigur ca vei fi chiar mirata de cat de simplu este sa ocolesti blogul meu. Succes.

  • tonysss // martie 18, 2008 la 4:29 pm | Răspunde

    Sacalilor! Vrajeli de 2 lei si intrebari scrise de mentalitatea unui singur om. Plictisiti bunatate de jurnalista cu intrebari prea ieftine ca sa fie luate in serios. Este blogul avocatului anonim, al judecatorului anonim, al stomatologului anonim ce e asa greu de inteles ca acesta e un blog anonim sau ca o cheama Ioana Popescu! Ah?

  • tonysss // martie 18, 2008 la 4:30 pm | Răspunde

    I’m back baby :D
    Hubbyyyyyyyy! Sweetieeeeee….ce dor mi-a fost de tine! :) Pe unde ai mai fost tu si filozofii tai atata vreme?? Credeam ca m-ai uitat

  • Nicu Omoratu // martie 18, 2008 la 4:59 pm | Răspunde

    Pe ea puiutii mei. Aveti binecuvantarea mea de aici din iad. Sau rai. Nu va lasati, in numele a tot ce am construit cu atata greutate. Ar fi pacat sa nu mi ramana nimic din tot ce am lasat eu mostenire.

    Pare ca Doamna scrie impotriva sistemului, nu va lasati pana n-o deconspirati.

  • tonysss // martie 19, 2008 la 8:43 am | Răspunde

    Dati-mi un punct fix si va rastorn universul … deocamdata internetul meu e stabil domnule @Nicu .

    Tutzu zi-mi daca ip-urile sunt identice (la ultimii 3 comentarii) ca sa stiu cati sunt pe aici, pentru ca sunt obisnuit sa fiu singur impotriva lumii (dar lumea asta e prea mica pt doar 3 insi)

    Nu am fost departe insa uneori las gandurile sa ma aleaga pe mine si asta e un santaj direct si subjugant.
    Nu hubiţă, sunt diferite. Trei personaje diferite(Laura, Omoratu’ si Diogene) asta daca nu folosesc proxy ca na…e la moda. Uneori ma intreb daca eu sunt cea care este anonima.

  • axL // martie 19, 2008 la 10:30 pm | Răspunde

    salutare! tonysss count me too pls! cat despreblogul asta….pe de’o parte te inteleg draga “jurnalista”; ai pe undeva mare dreptate in ceea ce spui siin accentele pe care si unde le pui. intr-adevar presa de astazi are mari lipsuri (a se vedea Cronicutza), iar faptul ca iti ascunzi identitatea o faciprobabil din ratiuni diferite decat cele care au fost evocate deja. Pe de alta parte ii dau dreptate si Laurei. Din punctul meu de vedere (si al ei :D ) constructia “jurnalista vertebrata” e expresie stereotip deja. Sa “citim” de bine!
    In opinia mea nu este o constructie stereotip. Aceasta pentru ca in primul rand nu am copiat-o de la nimeni si cred in coloana asta morala. Am declarat de multe ori ca nu sunt o persoana care se crede perfecta. Din contra, am multe sa imi reprosez. Insa “preacurvia” existenta in presa ma scarbeste foarte mult. Si mai mult ma scarbeste ipocrizia, acea pretiozitate cu care foarte multi doresc sa iti bage pe gat ideea ca ei sunt “obiectivi”.
    Romania sta pe loc, dupa cum am spus din cauza oamenilor. Crezi oare ca in trecut poporul roman era altfel decat pervers? Un exemplu din presa: ai observat ce se intampla la mine pe blog? Faptul ca eu nu mi-am asumat o identitate are mai multe consecinte. Si eu am dorit asta pentru ca in acest fel se vede clar dezbinarea, ipocrizia si caracterul de doi bani al multora din presa. Ai observat cat de mult sunt obsedati unii de identitatea mea si de asocierea mea cu diferite persoane care in trecut sau in prezent le sunt “inamici”? Si ai vazut cum vorbesc la adresa lor pentru ca apoi sa se contrazica si sa spuna ca de fapt ei sunt uniti si nu e frumos cum ma port eu cu acesti colegi ai mei de breasla?
    Pe mine acest lucru ma face chiar sa zambesc, ce-i drept amar.

  • axL // martie 19, 2008 la 10:34 pm | Răspunde

    P.S: scuze pt spatiile care lipsesc intre unele cuvinte, dar de pe notepad am scris si deh…traim in secolul vitezei si scrim si citim in viteza => intelegerea gresita a unor ideii.

  • florin // martie 30, 2008 la 1:13 pm | Răspunde

    trebuie sa ai curaj odata si odata…altfel nu ne vom putea ajuta.sintem atit de departe inca de realitati-ce sa mai vorbim de idealuri

  • Tony // aprilie 14, 2008 la 11:52 pm | Răspunde

    se vorbeste de realitate in lumea virtuala?

  • sal // aprilie 19, 2008 la 1:20 am | Răspunde

    aha…super tare ai dreptate!!!!! trebe sa facem cv in lumea asta!!!!!! forma asa de religie duce in iad!! Dumnezeu sa ne dea putere!!!!!si intelepciune!!!! k o viata avem!!!!! yo_johny900@yahoo.com

  • adriana // iunie 15, 2008 la 8:33 pm | Răspunde

    Felicitari ei, jurnalistei. am ajuns din greseala aici si m-am amuzat un pic. Nu conteaza cata experienta ai, crede-ma. faptul ca ai facut atatia sa-ti scrie, ai facut polemica, trafic, zgomot, arata ca esti jurnalista. ideea de a nu-ti dezvalui identintatea este iarasi o idee excelenta. Bravos! keep going, vorba lui Beckett : Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
    Multumesc.

  • bogdan // iulie 20, 2008 la 9:18 pm | Răspunde

    ” La ora actuala, cei ce isi desfasoara activitatea in domeniul mass-media au cu totul alte studii. Din aceasta cauza, rezultatul muncii lor este mediocru.Totusi, acesti oameni au functii de decizie in cadrul redactiilor, marginalizandu-i pe cei care intr-adevar au studii in domeniul jurnalismului. ”
    Fraza asta se poate aplica in orice domeniu, cu mici modificati:Ivatamant, justitie, politie, administratie,…. si chiar religie.
    Si culmea, nu sunt fanatic religios. Poate pe viitor ..
    Oricum, interesant blog. Succes
    Multumesc. Fanatismul religios nu e bun. Tot din prostie vine. Mai vine din limitare si din dragostea de anarhie.

  • Alphadog // octombrie 4, 2008 la 11:00 am | Răspunde

    Diacriticele unde sînt??? Dacă tot vorbim despre jurnalism!!!

    Am lasat comentariul asta numai pentru motivul ca este ilar. Oricine ai fi…sa stii ca esti extrem de amuzant.

  • Alphadog // octombrie 4, 2008 la 3:11 pm | Răspunde

    Sînt amuzant de felul meu. Cît despre diacritice, îţi mulţumesc pentru non-răspuns…oricine ai fi.
    Ce spui de “â” si nu de “î” ? Ce spui despre http://www.romanialibera.ro ?
    Oare diferenta consta in a scrie aberatii cu diacritice in locul lucrurilor serioase?
    De aia spuneam ca esti amuzant.

  • Alphadog // octombrie 4, 2008 la 5:40 pm | Răspunde

    Crede-mă, contează şi ambalajul în care îmbraci aceste “lucruri serioase”. Dar…whatever. Baftă
    Hai sa zicem ca atunci cand scrii cu diacritice sunt mult mai vizibile cacofoniile :)
    Multumesc pentru bafta. Si tie la fel.

  • Alphadog // octombrie 4, 2008 la 5:42 pm | Răspunde

    Şi prefer “î” în loc de “a”. Dar cum spuneam mai sus: baftă!

  • eu // octombrie 8, 2008 la 12:16 pm | Răspunde

    e na….multe pareri…putine “cuvinte”…scrie draga tot ce iti trece prin cap, analizeaza pe cine vrei tu, judeca pe cine vrei…dreptul tau…e doar un blog… ;) bafta in continuare! apropo…citeste si http://www.opiniatimisoarei.ro e chiar ok ziaru asta…acum ca toate celelalte sunt in faliment…
    @ eu -Multumesc. Poate ma si mut acolo :)

    @ GILDA

    Gilda, ti-am sters toate comentariile pentru ca tu sa fii linistita si sa vezi ca pot face si asta. Ti-am mai spus… insa vad ca nu intelegi. Nu te mai erija in psihologul de serviciu si daca tot vrei sa comentezi, prezentandu-mi argumentele potrivite, citeste posturile in care am afirmat ca nu sunt persoana ipocrita care sa imi ascund parerile indaratul “punctelor de vedere echilibrate” si mincinoase despre efectul de sera si democratia europeana de doi bani. Cat despre identitatea mea, asta am mai discutat-o si probabil nu esti capabila sa pricepi lucrul acesta. Te iert si merg mai departe.
    Imi expui teorii peste teorii care nu sunt ale tale ci doar copiate din carti. Multumesc, pot citi si eu. Sunt mandra de ideile mele si sunt mandra de faptul ca stau in Romania si fac ceva pentru aceasta tara nu ca tine care ai parasit-o si acum ai pretentia sa faca altcineva ceva in locul tau. Vezi? Dupa cum spuneam, romanii nu se dezmint. Vorbesc de pe margine dar nu pun mana sa munceasca. Nu imi veni cu alte argumente de doi bani, copiate din cartile facute din alte carti.
    Stiu si cum se scriu cartile…in fine, majoritatea.
    Esti o neconvinsa. Ma bucur pentru tine. Stai acolo unde esti, da copy-paste de pe google si din carti si nu-ti consuma energia citindu-mi parerile anarhiste. Cat despre copiii de doi ani, tot ceea ce pot sa iti spun este ca sunt mult mult mai sinceri decat adulti. Trage si tu concluzia atunci cand citesti asta stand departe de blogul meu. Sincer iti spun insa ca ai reusit sa ma enervezi enorm de mult, ceea ce mi se intampla numai si numai cand vad atat de multa prostie in atat de putine randuri. Nu am intentia sa te cunosc si nu-ti voi spune “nu am timp pentru oameni ca tine”. Iti voi spune ca pentru astfel de intalniri exista site-uri specializate cu denumirea de “chat”. Daca m-ai fi intalnit pe unul din ele, atunci poate ar fi fost posibil. Nu am intentia sa te cunosc pentru ca nu tin sa cunosc persoanele care imi posteaza pe blog; nu de aia am facut acest blog. Succes.

  • Arianne // noiembrie 6, 2008 la 8:28 pm | Răspunde

    De ce-ti bati capul cu tot felul de aprecieri mai mult sau mai putin “elevate si cu studii ” ?!! Nu merita iti spun eu .
    In alta ordine de idei , felicitari pentru blog imi place ca sti si mai ales SPUI ce vrei, ce simti , ce nu-ti place – bravo si la mai mare – sper sa ai muuuulta rabdare in continuare si sa nu te doboare vreo nevertebrata ,nu de alta da’ se inmultesc exponential ….parca…nu vi se pare ?
    Multumesc. Da, se inmultesc. Poate si pentru faptul ca de la o vreme nu mai conteaza absolut nimic decat banul.

  • Prognosis // decembrie 11, 2008 la 9:35 pm | Răspunde

    Este foarte trist ceea ce spui, dar si foarte adevarat. Cum era si de asteptat, in jurnalism, ca si in alte domenii de activitate, au patruns unii indivizi care chiar nu au ce cauta acolo. Pretinsi ziaristi, falsi analisti si mediocrii vorbitori ai frumoasei noastre limbi, acesti indivizi pericliteaza ideea de jurnalism, intineaza frumusetea si virtutile acestei meserii. Te felicit pentru initiativa acestui blog, desi imi permit sa am indoieli vizavi de efectul pe care ar trebui sa-l aiba asupra opiniei publice. Sper sa reusesti in demersurile tale, inainte sa te “pape” mancatorii necalificati din presa romaneasca!
    M-au mancat deja :)

  • Radu Humor // ianuarie 15, 2009 la 12:20 am | Răspunde

    Faptul ca inca nu-mi dau seama cine esti , nu ma opreste sa-ti doresc toate cele bune , ca la orice inceput ! Fler si inspiratie !

    Multumesc. :)

  • Stefan // februarie 15, 2009 la 2:14 pm | Răspunde

    Sunt fericit ca apar in blogroll-ul tau, sigur nu e o greseala :lol: ?
    Nu :)

  • i.o.flavius // martie 1, 2009 la 8:05 pm | Răspunde

    Buna…
    Intersanta blog si interesanta polemica… Am facut vreo 12 ani de presa, de redactie, de la reporter si secretar de redactie (cu gustul inconfundabil al plumbului, hirtiei, cernelii de noapte, in minte si in plamini – ca ziarist banuiesc ca stii ce inseamna asta) si nu prea am intilnit gazetari buni facuti la “scolile de jurnalism”… Meseria asta se fura si tine de vocatie, de talent. Profesionistii in presa pot fi orice altceva decit ziaristi cu diploma. Este un adevar usor de demonstrat. Stiu destui medici si ingineri foarte buni ziaristi si absolventi de jurnalism care habar nu au pe ce lume traiesc si nici nu stiu sa scrie… Apoi sa nu uitam ca redactiile nu tin numai de cei ce lucreaza acolo ci si de… patroni… Ziarele sunt dupa chipul celor ce baga bani acolo…
    Cele bune!

  • ionut // iunie 29, 2009 la 2:51 pm | Răspunde

    Cu timpul presa scrisa va disparea.Depinde cat de
    repede se va instala internetul la nivelul maselor
    si cat de mare va fi simplitatea lui de utilizare.
    Sant un muzician pop din ardeal si caut parten
    eri/ere de discutie pe aceasta tema si poezie.
    pot fi contactat la davidioan09@yahoo.com
    Va multumesc

  • ionut // iunie 29, 2009 la 2:59 pm | Răspunde

    ELVIS,LENNON,FREDDY,MICHAEL,patru nume
    ce au influentat enorm muzica si dansul ultimilor zeci de ani.Fiecare cu un stil diferit,inconfundabil
    universal.Am crescut cu muzica lor si m-au influe
    ntat enorm.Dzeu sa-i ierte si s-i odihneasca in pace.Au avut vieti furtunoase si morti misterioase.

  • Subsemnata // iunie 30, 2009 la 11:15 am | Răspunde

    Hei, interesant blog! De ce nu folosesti widget-ul Arhive ca sa iti citim mai usor si articolele vechi?
    Multumesc pentru sugestie, voi incerca sa imi fac timp sa aplic ceea ce imi spui.

  • floriinmures // septembrie 20, 2009 la 11:29 pm | Răspunde

    Howdy.

    Am gasit “just by…” acest blog si mi-a placut…ce scrie proprietareasa’ precum si secretomania referitor la identitatea ei. Ma rog, cred ca daca un “jmecher” de cyberspace ar vrea, ar identifica-o. Imi place cum scrie dra, sau dna jurnalista. Bravo, continua tot asa. Ai un cititor fidel in persoana mea.

    De ceva timp cochetez cu ideea de a scrie. Idee care mi-a venit dupa ce am publicat un jurnal de concediu, pe durata a 7 zile, trimis in fiecare dimineata prietenilor apropiati. Care prieteni au apreciat talentul de “narator”. Si in lumea de azi, inceputul foarte bun este un blog. In care sa imi dau cu parerea si eu, asa cum fac multi altii. Chit ca un blog nu te face scriitor, pentru ca aici scrierea este trunchiata, nu are o cursivitate, ma refer la post la post. Insa un blog iti poate da niste evaluari de la utilizatori, niste “review-uri” ca sa zicem asa, in termeni de cyberspace. Dar oricum este un inceput bun.

    La revedere.

  • summertime // octombrie 5, 2009 la 8:56 pm | Răspunde

    cam multe prostioare si superficialitati!fiti mai seriosi, ca de eroi de caracter e plina lumea, mai ales in romanica…

  • mrorl // octombrie 15, 2009 la 7:46 pm | Răspunde

    Hai ca or avea ei studii de alta specialitate, or avea…dar macar sunt buni?Atunci, bravo lor…daca nu, atunci se stie cum merge treaba in tara noastra :)

  • Am ales sa nu aleg // noiembrie 7, 2009 la 1:06 am | Răspunde

    Am ales sa nu aleg.

Scrieti un comentariu